دانلود بازی اکشن رزیدنت اویل به همراه دیتا برای اندروید Resident Evil 4 English v1.0
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 535
نویسنده : admin

نتیجه تصویری برای رزیدنت اویل اندروید


نسخه کاملا انگلیسی ( نسخه های پخش شده در سطح اینترنت اکثرا زبان کره ای دارند ) 

اجرای 100% آفلاین و بی دردسر ( تست شده بر روی huawei g610 )

Resident Evil را می توان یکی از قدیمی ترین و با اصل و نسب ترین بازی های اکشن با داستان حمله زامبی ها دانست که حتی قدیمی ترین کنسول های بازی هم نمونه هایی از این بازی را با کیفیت ها و گرافیک های مختلف ارائه می دادند . اگر قصد تجربه این بازی زیبا را بر روی گوشی اندرویدی خود دارید هم اکنون می توانید بازی Resident Evil 4 را که به سفارش شرکت LG برای گوشی های خودش ساخته شده ولی هم اکنون سایت Apktops نسخه کرک شده از این بازی را برای نصب بر روی تمام گوشی های اندرویدی در اختیار شما قرار می دهد بر روی گوشی خود نصب و خاطراتی که از این بازی دارید مجددا برایتان زنده شود 

این بازی زیبا به درخواست دوستان معرفی شد که هم اکنون می توانید بهترین و پایدارترین نسخه آن با زبان کاملا انگلیسی را به همراه دیتا از ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops دانلود نمایید . برای مطالعه راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا و محل کپی مناسب فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید . 

 

راهنمای نصب : پس از نصب فایل apk بازی فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir  از حالت فشرده خارج کنید حال پوشه jjp.co.capcom.android.googleplay.Evil4 را در مسیر Android/data کپی نمایید .


دانلودapk


دانلود دیتا

  • رمز فایل فشرده:www.apktops.ir





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: